+48 56 46 258 32

Grudziądz
ul. Groblowa 13

pn.-pt. 7:00 - 16:00
sob. 8:00 - 13:00

Jakie lustra sprawdzą się w hotelach?

Lustra to ważne elementy wyposażenia wnętrz. Nie tylko pomagają one ocenić swój wygląd przed wyjściem z domu, ale też optycznie powiększają małe przestrzenie i sprawiają, że prezentują się one bardziej luksusowo. Wielu właścicieli hoteli zna te triki, w związku z czym chętnie używają luster do aranżacji wynajmowanych pokoi. Co warto wiedzieć o wyborze luster do hotelu i na co się zdecydować? O tym opowiemy w dzisiejszym wpisie.

Z ramą czy bez?

Lustra, tak jak inne elementy wyposażenia pokoi hotelowych, powinny pasować do stylu danego obiektu. W tradycyjnych dworkach i pokojach urządzonych klasycznie lepiej sprawdzają się lustra w zdobnych ramach. Z kolei obiekty, które postawiły na nowoczesne wyposażenie wnętrz, często decydują się na lustra bez ram, np. przyklejane do ściany w przedpokoju. W tym drugim wypadku dobrym pomysłem są też lustra w ramach, ale bardzo minimalistycznych, bez frezów, rzeźbień itp. Właściciele hoteli zazwyczaj zamawiają lustra na wymiar, by każde z nich idealnie wpisywało się w rozmiary danego pokoju. W hotelach lepiej sprawdzają się lustra wykonywane przez profesjonalnego szklarza niż najtańsze modele kupowane w sklepach sieciowych. Wysokiej jakości lustro jest mniej podatne na zarysowania i niszczenie tylnej powłoki. Bez wątpienia posłuży więc gościom hotelu o wiele dłużej.

Lustra hotelowe – nie tylko do pokoi

Chociaż lustra hotelowe kojarzą się głównie z tymi, które goście widują w pokojach i łazienkach, hotele chętnie zamawiają je też do recepcji czy restauracji. Również i w tych miejscach lustra optycznie powiększają przestrzeń, dodają jej elegancji i luksusowego charakteru. W hotelowej restauracji, zwłaszcza w okolicach szwedzkiego stołu, odbicia lustrzane potraw sprawiają wrażenie, że wybór dań jest jeszcze większy. Mnogość kolorów i kształtów potraw na blatach wzmaga u gości apetyt, chętnie więc sprawdzają różne smaki, by ostatecznie stwierdzić, że opuszczają restaurację nasyceni i zadowoleni.

Wróć do bloga